درباره ما

امروزه با وجود سبک تکرای و به اصطلاح، بدون روحِ تولیدات ماشینی و سایر موارد دیگر؛ شاهد بازگشت جوامع انسانی، به استفاده از کالاهای دست ساخته هستیم. ایران به عنوان کشوری متشکل از اقوام و فرهنگهای مختلف، سهم عمده ایی در باز زنده سازی این صنعت دارد و یکی از بهترین مناطق تولید و استفاده از صنایع دستی به شمار می رود.
​​​​​​​بی کران نیز قصد دارد به عنوان فروشگاهی برخاسته از بین اقوام ایرانی، با مطالعه بر روی سلایق خریداران به تولید و عرضه صنایع دستی ای بپردازد که مناسب زندگی امروز جوامع انسانی باشد؛ و بدین طریق با حمایت از تولید کنندگان و معرفی آثار آنان، در گسترش علاقمندان این صنعت سهیم گردد و پیوندی نزدیک و عمیق با مشتاقان برقرار کند.
در واقع فروشگاه بی­کران به منزله دهکده­ایی است؛ به وسعت بی­کران دنیای مجازی که در آن فروشندگان در پیوند با خریدارن و تولید کننده­گان به ارائه محصولات صنایع دستی، خاص، زیبا و کاربردی به سلیقه اهالی می­پردازد. امید که شما نیز از اهالی بی­کران گشته و با ما دنیای بی­ کران را تجربه کنید.

آدرس : ایران، استان گلستان، شهرستان بندر ترکمن، خیابان کمینه22، دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی بی کران​​​​​​​

 کدپستی : 4891614661​​​​​​​

تماس با ما

ثبت

پیغام شما با موفقیت ارسال شد.

ارسال با پست پیشتاز
با همکاری شبکه گسترده شرکت پست جمهوری اسلامی ایران کالاهای شما مشتریان عزیز را از طریق پست سفارشی ارسال می کنیم. این امکان با سرعت و  تعهد زمانی که دارد مناسبتر از بقیه امکانات در نظر گرفته شده است. تعهد زمانی در بازه زمانی 1 روز برای مرسولات شهری و درون استانی و 2 الی 5 روز برای مراکز استان ها و سایر شهرستان ها می باشد. البته باید در نظر داشته باشید که سفارشات هر روز قبل از ساعت 11 تحویل اداره پست می گردد و سفارشاتی که بعد از این ساعت انجام شود ارسال آن به روز بعد موکول خواهد شد.

​​​​​​​امکان ارسال با تیپاکس نیز فراهم می باشد.

روش های ارسال کالا

​پیج اینستاگرام ما به آدرس : bykaran.shop@ تنها صفحه اجتماعی مربوط به فروشگاه اینترنتی بی کران می باشد.
از طریق واتساپ به شماره: 09114230118 نیز پاسخگو و راهنمای همراهان عزیز خواهیم بود

بی کران در شبکه های اجتماعی


امید که اهالی بی کران مجبور به برگشت خریدهای خود نگردند. با این حال هیچ نگران اتفاقات و پیشامدهای به وجود آمده بعد از خرید از این سایت نباشید. در امنیت و با خیال راحت انتخابهای خود را عملی کنید و در صورت مشاهده هر اتفاقی که منجر به برگشت کالا می گردد، قبل از انجام هر کاری با واحد پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید. در صورتی است که تصمیم به برگشت کالا داشته باشید، نکات زیر می تواند راهنمای شما باشد.
1) لطفاً بسته ارسالی را تا 3 روز به خوبی نگهداری نمایند تا در صورت برگشت کالا، مشکلی از بابت بررسی کالای برگشتی پیش نیاید.
2) ضمانت 3 روزه، شامل انصراف از خرید هایی است که بسته بندی آن باز نشده و مورد استفاده خریداران واقع نگشته باشد. در صورت استفاده از این امکان، هزینه های پستی بر عهده خریداران محترم می باشد.
3) در صورتی که به هر دلیل قبل از ارسال کالا انصراف از خرید را به واحد پشتیبانی اطلاع دهید، بی هیچ هزینه ایی انصراف شما لحاظ خواهد شد.
4) در صورتی که کالای ارسالی منطبق با تصاویر و اطلاعات موجود در سایت نباشد؛ در اولین فرصت و در کمتر از 24 ساعت به واحد پشتیبانی سایت اطلاع دهید. با توجه به انتخاب مشتری اقدامات مختلفی صورت خواهد گرفت که در زیر عنوان شده است.
- اگر کالای درخواستی موجود باشد، دوباره ارسال خواهد شد.
- اگر کالای درخواستی موجود نباشد، امکان انتخابهای دیگری به مشتریان داده خواهد شد.
- اگر از خرید منصرف گردند. تمامی هزینه های خرید و ارسال، برگشت داده خواهد شد.
- مشتریانی که از خرید مجدد منصرف نگشته و به خرید خود ادامه می دهند مشمول دریافت کد تخفیف می گردند.
- جهت دریافت هزینه پستی، قبض پستی به همراه کالای برگشتی ارسال شود.
5) در صورتی که کالایی در مسیر ارسال آسیب دیده باشد. در اولین فرصت و در کمتر از 24 ساعت به واحد پشتیبانی سایت اطلاع دهید. اگر کارشنان سایت و شرکت حمل و نقل تایید کنند. با توجه به انتخاب مشتری اقدامات مختلفی صورت خواهد گرفت.
 
- اگر کالای درخواستی موجود باشد، دوباره ارسال خواهد شد.
- اگر کالای درخواستی موجود نباشد، امکان انتخابهای دیگری به مشتریان داده خواهد شد.
- اگر از خرید منصرف گردند. تمامی هزینه های خرید و ارسال، برگشت داده خواهد شد.
- مشتریانی که از خرید مجدد منصرف نگشته و به خرید خود ادامه می دهند مشمول دریافت کد تخفیف می گردند.
- جهت دریافت هزینه پستی، قبض پستی به همراه کالای برگشتی ارسال شود.

شرایط عودت کالا

سوالات متداول​​​​​​​

در هنگام بروز مشکل در فرآیند خرید چه کارکنیم؟ 

لطفا با شماره تلفن 4430033-0173 و یا شماره مبایل 09114230118 تماس  گیرید.
میتوانید از طریق واتساپ به شماره 
09114230118 نیز پیام دهید. 

در هنگام دیر کرد دریافت سفارشات چه کار کنیم؟ 

شماره رهگیری بسته ارسالی برای شما، در قسمت سفارشات موجود می باشد. با استفاده از لینک های زیر از وضعیت بسته ارسالی اطلاع پیدا نمایید.
در صورتی که بسته شما با پست ارسال شده به این لینک (سامانه رهگیری مرسولات پستی) مراجعه فرمایید.
در صورتی که بسته شما با تیپاکس ارسال شده به قسمت
 (رهگیری تیپاکسمراجعه فرمایید.
در صورتی که سفارشتون در موعد مقرر اعلام شده دریافت نکردید و امکان رهگیری نداشتید با ما تماس برقرار کنید.
 

چگونه اعلام نظر کنیم؟ 

جهت ارسال نظر در مورد کالای مشخص می توانید از امکانات در نظر گرفته شده در صفحه کالای مورد نظر استفاده نمایید.
جهت ارسال سایر نظرات می توانید از امکانات ارتباطی موجود در قسمت تماس با ما استفاده نمایید.

چگونه از جدیدترین ها با خبر گردیم؟ 

به کانال ارتباطی ما در اینستاگرام بپیوندید.


چگونه از کسب و کار فروشگاه اطمینان حاصل نماییم؟

جهت اطمینان از مجاز بودن فعالیت فروشگاه بی کران بر روی آرم نماد اعتماد الکترونیکی موجود در وب سایت کلیک نمایید. سایت هایی که دارای ای نماد هستند در این بستر هویت یابی می شوند و به صورت رسمی ثبت می شوند. اطلاعات فروشگاه در صفحه ای به شما نشان داده خواهد شد و از اصالت نماد اعتماد الکترونیکی اطمینان حاصل می نمایید.
همچنین محتوای سایت تحت نظارت ستاد ساماندهی فضاهای مجازی قرار دارد و از این طریق می توانید به اصل بودن محتوی سایت پی ببرید.



​​​​​​​​​​​​​​



​​​​​​

​​​​​​​​هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه و دریافت می گردد؟


هزینه ارسال بر حسب نوع ارسال، وزن، فاصله و سرعتی که کالا جابجا می شود، محاسبه می گردد. هزینه ارسال در هنگام سفارش به مشتریان نشان داده شده و بعد از خرید در صورتحساب، عنوان خواهد شد.

چگونه از خرید خود انصراف دهیم؟

در صورتیکه از خرید انجام شده منصرف شدید در اولین فرصت با شماره تماس اعلام شده در قسمت تماس با ما ارتباط برقرار کرده و اطلاع دهید. در صورتیکه سفارش شما ارسال نشده باشد، تمام هزینه های پرداختی شما عودت داده می شود. در غیر این صورت هزینه پستی به عهده مشتری خواهد بود.  

logo-samandehi

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید